Wymiana w następnym dniu roboczym

W ramach wsparcia gwarancyjnego firma NETGEAR zapewnia w następujących krajach wymianę wybranych produktów w następnym dniu roboczym*. Firmy mają teraz możliwość utrzymywania sieci o znaczeniu krytycznym z najkrótszym czasem naprawy i bez nieplanowanych kosztów zakupu dodatkowej usługi wymiany w następnym dniu roboczym.

Produkty podlegające wymianie w ramach usługi wymiany w następnym dniu roboczym obejmują przełączniki ProSAFE®, produkty bezprzewodowe, zapory firewall oraz urządzenia z zakresu pamięci masowej ReadyNAS® i ReadyDATA® dla firm. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij następujące łącza: 

Kraje, w których dostępna jest usługa wymiany w następnym dniu roboczym
Karta danych ProSUPPORT (plik PDF)

*Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–17.00 czasu lokalnego z wyłączeniem dni wolnych od pracy w firmie NETGEAR. Zgłoszenia telefoniczne i zatwierdzenie wymiany muszą mieć miejsce nie później niż o godzinie granicznej dla wymiany sprzętu w ramach usługi wymiany w następnym dniu roboczym: Stany Zjednoczone/Kanada – godz. 18.00 (czasu urzędowego wschodnioamerykańskiego), Wielka Brytania/Irlandia – godz. 14.00 (czasu środkowoeuropejskiego), Europa Środkowa – godz. 14.00 (czasu środkowoeuropejskiego), Australia – godz. 14.00 (czasu urzędowego wschodnioamerykańskiego). Szczegółowe informacje są dostępne w regulaminie usługi NETGEAR Inc. ProSUPPORT.